|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThornaX
Akolita
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól/Nysa
|
Wysłany: Nie 16:47, 09 Sie 2009 Temat postu: [Warrior of Chaos] albo [Lizardmeni] |
|
|
Witam.
Armia krasnoludów została sprzedana, zastanawiam się jaką armię nową zacząć zbierać.
Mój wybór padł na 2 armi, pierwsi to wojownicy chaos, druga armia to "lizaki".
Proszę o jakieś komentarze opinie na temat tych armii, może pomoże mi to dokonać wyboru.
Pozdrawiam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Imperialny
Uczeń Mrocznej Magii
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Reklamacji.
|
Wysłany: Nie 18:24, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Już przekonuję od dawna teraz też to powiem Kejosów zbieraj
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 20:11, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Chaos: armia ofensywna, mocne jednostki do walki wrecz, niezła magia, praktycznie brak strzelania (z wyjątkiem hellcanony - demonicznego działa), brak jednostek latających i harcowników. Gra tym wygląda tak że generalnie powinieneś szybko dojść do przeciwnika i go pokonać w walce wręcz pomagając sobie magią w usuwaniu jednostek które mogą Cię spowolnić lub pognębić trochę większe oddziały. Armia fajna ale wymaga trochę ogrania. Armia nie ma opcji defensywnej, w 80% przypadków musisz być agresorem bo dysponujesz słabszą siłą ognia od przeciwników.
Lizaki: nowe lizaki opierają się na stegadonach, ogromnych dinozaurach, na których najczęściej jeszcze siedzi szaman i rzuca zaklęcia. Armia zdecydowanie magiczna, chociaż bohaterowie do walki wręcz są też całkiem mocni. Zdecydowanie jest tu trochę strzelania, głównie skinkami (takie małe jaszczurki z dmuchawkami), najczęściej dużo magii, a jak coś dojdzie do Ciebie to szarżujące stegadony i jeźdżcy na coldach. Armia dosyć uniwersalna, jak trzeba to idzie do ofensywy ale najczęściej się broni, jeśli tylko dysponuje większą siłą ognia.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper (Barad-Dur)
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 20:54, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
"takie małe jaszczurki z dmuchawkami" <- Robercie szacun, posikałem się jak to przeczytałem ;p dodam jeszcze że te jaszczurki mają wytrzeszcz ;p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThornaX
Akolita
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól/Nysa
|
Wysłany: Nie 22:40, 09 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
czytałem że WoCh jest dosyć schematyczną armią, full ofens bez możliwości sklecenia różnych rozpisek, natomiast lizardmeni są bardziej uniwersalną
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 21:39, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma się co oszukiwać, w tej grze nie gra się zazwyczaj więcej niż dwoma schematami rozpisek na armię, diabeł tkwi w szczegółach. Natomiast Chaos jest armią ekstremalnie wyspecjalizowaną w walce wręcz, to oni są najeźdźcami tego świata, nie dziwi więc że są do bólu schematyczni a każda ich rozpiska opiera się na kawalerii, która jest najmocniejszym oddziałem w tej armii. To się generalnie nie zmieniło. Kiedyś Chaos miał więcej wsparcia bo mógł korzystać z pomocy demonów i bestii, ale od zawsze jest to armia kawaleryjska oparta albo na magii albo na smoku (albo jednym i drugim). Jest jeszcze opcja z lordem na demonicznym wierzchowcu szarżującym na 20 cali - rzecz gustu kto jak woli grać.
Jednak ile by nie dyskutować o sposobie gry różnymi armiami to jedno jest pewne - jeśli nie czujesz danej armii to prędzej czy później przestaniesz nią grać. Jeśli podoba Ci się klimat i figurki to jest już dobrze, ale jeśli chcesz grać czymś bo ma największą siłę czy coś innego albo bo można teoretycznie ułożyć na tej armii milion rozpisek (co jest tylko teorią - w praktyce w finalnej wersji pozostają może dwie, trzy wersje w których zmienia się tylko szczegóły) to nie jest to dobry sposób wyboru armii. Oczywiście ważne jest też to czego od armii oczekujesz, czy ma strzelać, czarować czy dobrze walczyć wręcz. Należy też pamiętać że najbardziej przewidywalnym elementem tej gry jest walka wręcz, w przypadku strzelania czy magii nigdy do końca nie wiesz jaki efekt osiągniesz - możesz niszczyć całe oddziały albo nie zrobić zupełnie nic - i trzeba się z tym liczyć żeby potem nie gadać że się przegrało bo armata nie zastrzeliła tych 5 kawalerzystów którzy potem przejechali mi po całej armii
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper (Barad-Dur)
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 22:54, 10 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
no gorzej jak armata nie strzela przez całą gre bo się załoga nawaliła....
mi się lizaki podobają...
PS. lubię truskawkowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ThornaX
Akolita
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól/Nysa
|
Wysłany: Wto 21:52, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wybór padł na Chaos , mam nadzieje że nie będę załował
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoNuRy
Władca Dusz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z mamusi i tatusia:D
|
Wysłany: Wto 22:30, 11 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
w chaosie moze ci brakowac brak lataczy i innych zapychaczy ze tak powiem.
wg mnie lizaki bardziej uniwersalna armia sa mozna duzo ciekawych rozpisek zlozyc,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|