|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 12:27, 12 Gru 2009 Temat postu: CZESIU PRZEDSTAWIA :D |
|
|
jak pewnie czesc z was wie (a jak nie wiem to sie wlasnie dowiaduje ), od jakiegos czasu pisze wlasna gre Flashowa w klimatach postapokaliptycznych
poniewaz skonczylem wlasnie podstawowa wersje algorytmu komputerowego i mozna sie postrzelac z komputerem to wystawiam gre do obejrzenia (algorytm nie jest na razie zbyt bystry i sie czasem zapetla , prace nad poprawieniem bledu trwaja)
gra docelowo ma miec konwencje podobna do Heroes of Might and Magic (glowna mapa, zamki, bitwy)
to jest na razie tylko system bitwy i do tego niekompletny, brakuje sztabow (odpowiednik ksiegi magicznej z HoMaM), zdolnosci specjalnych jednostek i jeszcze wielu innych elementow
bede wdzieczny za wskazanie roznych bledow w grze, szczegolnie jesli uda wam sie dokladnie opisac blad i warunki jego wystapienia (tak zebym mogl je odtworzyc i przesledzic)
link do gry
[link widoczny dla zalogowanych]
gra powinna zapisywac wyniki, tak wiec scenariuszy nie trzeba przechodzic za jednym razem
w razie niejasnosci w dzialaniu gry, pytajcie
Ostatnio zmieniony przez Czesiu dnia Pon 0:40, 14 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoti
Adept Czarnej Magii
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z krainy deszczowców
|
Wysłany: Sob 16:10, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
pograłem chwilę i jakie wnioski. Strona przeciwna jest zbyt silna.Moje szanse na trafienie są iluzoryczne ich prawie zawsze zadają obrażenia. Dlaczego ich dowódca ma 12 a mój 8?? Dlaczego ich karabin maszynowy ma 3 a mój 2?? Nie rozumuem tych dysproporcji na starcie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Sob 19:21, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ja nie umiem chyba grać w tą grę bo zawsze przegrywam. Proszę Czesiu o jakąś instrukcję
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 23:40, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki wszystkim za uwagi ( i na forum i na GG )
w najblizszym czasie sproboje podrzucic jakies bardziej tutorialowe misje i maly help co z czym grac
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 0:40, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
update gierki
[link widoczny dla zalogowanych]
ZMIANY:
- dodalem helpa opisujacego co i jak
- dodalem 2 misje treningowe na poczatku, a poziom trudnosci pozostalych troszeczke obnizylem
- poprawilem kilka innych bledow
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astma
Władca Dusz
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 281
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 13:20, 14 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
mam jedną sugestię dotyczącą walki, otóż można by było zrobić coś aby żołnierze mogli strzelać podczas szarży dotykając się rogami, czasami to fajna rzecz i jest wg. mnie bardziej realistycznie (np. w Heroes'ah to było możliwe)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 18:21, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
w Herosach mogli tez chodzic na ukos, i wszystko inne tez odbywalo sie na ukos, ale tam byla inna sytuacja, pola byly heksami, co znaczy ze kazde z nich graniczy z 6 innymi, w moim przypadku kazde pole graniczyloby z 8 innymi polami !!
w moim przypadku pamperek na wsporzednych 1,1 mialby taka sama odleglosc do pamperka na wsp. 1:10 co i 10,10, a to by bylo bez sensu
dzieki takiemu systemowi jak jest w tej chwili odleglosci od pamperkow sa wieksze, a to znaczy ze mapa jest dla nich wieksza
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoti
Adept Czarnej Magii
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z krainy deszczowców
|
Wysłany: Wto 23:22, 15 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kolejne uwagi. Grałem na czwartej mapie. Niemożliwa do wygrania. Mój strzelec wyborowy kontra komputera. Stoją na przeciwko siebie. Mój nie trafia wcale jego trafia zawsze. A widzą dokładnie taki sam teren przed sobą.
Kolejna sytuacja. Jego gośc z kałachem podchodzi do mojego strzelca wyborowego. Mój ma 5 życia. Zeruje go od razu i mój strzelec ginie. Gdy mój gośc z kałachem doszedł do jego strzelca miał 3 życia, jego snajper miał 2. Mój mu zadał jedną ranę on mi również. Obie sytuacje były dokładnie w tych samych warunkach, na otwarym śniegu. Zbyt duża różnica w takiej grze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Śro 13:39, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Fajnego buga znalazłem.
pojedynek 2x Kolesie z miotaczami.
Przeciwnik ruszył pierwszy i schował sie w lesie. ja miotaczem dalem strzał a byłem daleko (około polowa mapy)
moj ludek walna z miotacza stojac w miejscu. Poczym ludek przeciwnika .. który się juz ruszył... podbiegł do mnie z polowy mapy i przyładował mi z miotacza :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoti
Adept Czarnej Magii
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z krainy deszczowców
|
Wysłany: Śro 17:42, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A jeszcze jedno mi się przypomniało. Czemu moja drużyna nie może wykonać całej swojej tury, tylko po ruchu moich 3 ludzi, swoją turę nagle zaczyna komputer??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Astma
Władca Dusz
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 281
Przeczytał: 1 temat
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 18:27, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
w ogóle scenariusz 3 jest jakiś dziwny, jeden gościu z PISTOLETEM MASZYNOWYM wykosił mi prawie całą drużynę, przy czym ja zabrałem mu jeden punkt życia strzelając wszystkim co miałem. Taka drobna sugestia ;]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 22:21, 18 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzieki za zainteresowanie
4 mape (Scenariusz 3) przeszedlem wlasnie za 4 podejsciem
1 raz wyczulem scenariusz
2 i 3 mialem bardzo kiepski teren
z 4 razem zagralem tak
uzylem snipera i karabin maszynowy do zmiekczenia wrogiego karabimu i snipera, dzieki temu uzyskalem przewage na zasieg
trzymalem przeciwnika poza zasiegiem szary (1 pole) i pozwalalem podejsc, kiedy tylko element terenu (albo dystans) separowal 1 ludka tak ze moglem atakowc wszystkim co mialem to szarzowalem i go niszczylem (najpierw w piwerwszej kolejnosci gostkami w kamizelkach, bo one lepiej wytryzmaja konte a dopiero potem pistoletami maszynowymi w zwyklym moro)
tego buga z atakiem miotaczem na dystans ciezko mi bedzie odtworzyc :/, ale dzieki za info, jakby ktos cos takiego zauwazyl i mogl mozliwe dokladnie opisac to bylbym wdzieczny
kolejnosc ruchu jednostek jest zalezna od inicjatywy bazowej (armia ktora gra gracz ma bonus +5 do inicjatywy, za to komputer ma +5 do strzelania na dystans !!) i od wartosc losowej nadanej na poczatku rundy (z zakresu 0 - 20)
jesli wybierzemy opcje czekaj to jednsotka czeka na swoj ruch do na koniec tury (zamiast byc pierwsza bedzie ostatnia, zamiast byc druga w kolejnosci bedzie przedostatnia)
co do obrazen, to coz, kazda bron ma jakis tam rozrzut obrazen, raz zada wiecej a raz mniej , pamietajcie tez ze rozne jednostki maja rozny pancerze (np. kamuflarz dobrze sie sprawdza na spory dystans ale nie jest pomocny w walce bezposredniej !!), tak samo rozne bronie nadaja sie roznie do walki z roznymi celami (co jest dokladniej opisane w helpie )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoti
Adept Czarnej Magii
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z krainy deszczowców
|
Wysłany: Sob 1:05, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie Czesiu dysproporcje pomiędzy tym co może komputer a co ja są zbyt duże. W Twojej grze przegrywam na dzień dobry, bo komputer przy takich samych siłach ma znaczącą przewagę. Zaczynając od większego "życia" a kończąc na mocniejszej broni.
To co napisałeś o inicjatywie nijak się ma do tego co robi komputer, bo owszem ja zaczynam grę, ale później inicjatywę ma już komputer. Jego goście mają w zwarciu mega przewagę. Potrafią skasować za jednym podejściem gościa który ma 8 "życia". To raczej wygląda nieciekawie. Gdy tymczasem mój nie zadał większych obrażeń niż 5, najczęściej jest to 4 lub 3.
Przed chwilą miałem taką sytuację, mój gość stał w krzakach i strzelał z kałacha do gościa z pistoletem maszynowym. Jeden strzał, jeden punkt życia z mojej strony. Dwa strzały komputera i mój gość z życiem 8 do piachu. Musisz to zmienić, bo to zniechęca do grania.
PS Zagrałem jeszcze raz. Sytuacje robią się coraz śmieszniejsze. Gdy ja szarżuję (że zaczerpnę z warhammera) przeciwnik zawsze oddaje. Gdy ona mnie zaszarżował dwa razy mój mu już nie oddał. I zawsze absolutnie zawsze gdy jego żołnierz zaszarzuje mojego snajpera lub karabin maszynowy kończy się to zejściem mojego zawodnika.
Przestaję testować grę, szkoda czasu.
Ostatnio zmieniony przez Skoti dnia Sob 1:19, 19 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Sob 9:06, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Skoti:
grales w Heroes of Might and Magic ??
mechanika mojej gry bazuje na mechanice z Heroesow
ilosc zycia jaka masz Ty i komputer jest taka sama, rozna jest liczebnosc oddzialow, a to oznacza ze jesli komputer ma 10 z kałachem to ona moze wiecej niz twoje 6 z kalachem, bo on ma 10 kalachow a Ty 6, tak wiec mozesz tylko 60% tego co komputer
jesli chodzi o kontrowanie, to jest tak ze kazda jednostka w danej rundzie moze kontorwac tylko raz, zarowno twoja jak i przeciwnika, jezeli przeciwnik skontrowal 2 razy to znaczy, ze w miedzy czasie minela runda
nie chcialbym takiej sytuacji, ze w ta gre zagraja tylko Ci ktorzy grali w Heroesy, dlatego dodam do listy modyfikacji gry lepsze oznaczanie zmiany rundy, mozliwosci kontrowania i oznaczenia czy ktos sie juz ruszal
nie obiecuje ze pojawi sie to z najblizsza modyfikacja gry, ale sie pojawi
co do przykladu z kalachem w krzakach, to duzo zalezy jak liczny byl oddzial z kalachem, czy mial moro czy kamizelke kuloodporna (PM jest dobra bronia do niszczenia slabo opancerzonych celow, wiec szarza w oddzial z moro moze sie skonczyc smiercia calej jednostki !!)
jesli byles w krzakach to mogles cofnac sie o 2 pola, wtedy PM idac za toba utknol by w krzakach, mialbys ture, zeby to zmiekczyc karabinem maszynowym, ale cofac sie dalej np. w okolice miotacza ognia, ktory napewno by go spalil
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skoti
Adept Czarnej Magii
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z krainy deszczowców
|
Wysłany: Sob 22:52, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zagrałem jeszcze raz, sorry Czesiu tego się nie da rozegrac normalnie. Grywałem w wiele gier strategicznych real time czy turowych. Twoja jest po prostu niedopracowana, a wszystko zrzucasz na winę gracza. Rozumiem że to Twoje "dziecko" ale po to chyba dałeś nam linka abyśmy Ci podpowiedzieli jak się gra. Więc daję Ci podpowiedzi, pewne rzeczy są po prostu źle zrobione.
Przykład z przed chwili. Obaj w moro, jego gośc miał mniejszą liczebnośc niż mój, ja byłem w lesie, on na otwartym tereni i mnie zabił za pierwszym razem. To się nie klei.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|