AltiN
PostWysłany: Pią 18:10, 09 Maj 2008    Temat postu:

saurusy przypominaja mi nieco gorsze wersje wojownikow chaosu na piszchote, takie same podstawki, podobna rola i problemy na polu bitwy, ale pomimo wyzszej ceny ja wole chosenow Smile, ktorzy a propos takze sa niedoceniani Rolling Eyes
Morgon
PostWysłany: Pią 16:07, 09 Maj 2008    Temat postu:

Ustaw sobie regiment 6x4, taki jest ogromny, bo Saurusow nie oplaca sie wystawiac wiecej niz 5x3, wiec az tak strasznie z manewrowaniem nie jest, no i nawet bez spawningow z obcietym atakiem z drugiego szeregu nadal maja imponujace 16 atakow z sila 4 i save 4+ w walce. Gra warta swieczki przy oddziale za 210 pkt. Najbardziej boli faktycznie ich ruch, bo sa za wolni w stosunku do reszty armii i brac ich sie oplaca glownie grajac na Slannie bo wtedy niejako mozna wymusic na przeciwniku zeby szedl do Ciebie. Tak sobie liczylem ze Slann z przedmiotem +1 casting/dispel dice tak sam z siebie rzuca 4 zaklecia na 11 kostkach. Do tego dwa skink priesty i mamy 15 kostek na ture, a Slann nigdy nie rzuca na efekt miscasta (poprostu czar nie wyszedl), ma +1 do rzutu na czarowanie i rozpraszanie zaklec i moze rzucac nawet nie widzac celu oraz bedac w walce (nawet pociski) jesli sam sie bezposrednio nie styka z wrogiem (co jest czeste bo nie musi stac w pierwszym szeregu). Generalnie wiec Saurusy bez Slanna faktycznie sa nieoplacalne bo trzeba wtedy jak najszybciej dojsc do przeciwnika jesli gra defensywnie, natomiast gdy wrog idzie do nas to juz ich ruch nie jest tak istotny.

No i maja ze z drugiego szeregu wala jednym atakiem zamiast dwoma i faktycznie zapomnialem ze spawning soteka dziala w szarzy a wlocznie w szarzy nie dzialaja Razz
AltiN
PostWysłany: Pią 8:48, 09 Maj 2008    Temat postu:

tya, duze podstawki maja tez wady: 5 i tak trzeba miec z przodu na szereg wiec kloc jest ogromny a przy 4 mv ciezko sie tym manewruje Very Happy
Andy
PostWysłany: Pią 7:53, 09 Maj 2008    Temat postu:

a oni przypadkiem nie maja jakiejsc zasady ze z drugiego szeregu wala tylko 1 atakiem ?
Morgon
PostWysłany: Czw 21:18, 08 Maj 2008    Temat postu:

Duze podstawki to plus w tej edycji, bo i tak trzeba maksymalizowac szarze a jak dostaja z broni templatowych to mniej pokrytych jest Razz

Moga miec i jedno i drugie jesli wystawi sie ich jako jednostke Rare a wtedy to juz prawdziwe koksy bo maja 3 ataki z sila 4 i save 3+ Wink Daj im wlocznie i zobaczysz nagle 26 atakow z sila 4 od klocka piechoty Smile
AltiN
PostWysłany: Czw 20:39, 08 Maj 2008    Temat postu:

- za wolne w stosunku do reszty armii
- za maly WS
- za duze podstawki

fajnie ze jako special moga miec 3 ataki w szarzy albo 3+ armor save
nie sa strasznie drodzy, ale bez rewelacji... moim zdaniem of kors Smile
Morgon
PostWysłany: Nie 20:47, 04 Maj 2008    Temat postu: [ Lizardmeni ]

Temat o lizakach. Ich jednostkach, taktykach, zasadach.

Na początek chciałem zauwazyc ze sam sie zwałowałem podczas mojej pierwszej gry lizakami bo rzucalem salamandrami na trafienia ze strzelania a zdaje sie ze sa to autohity Wink I jeszcze sie zwałowałem z rzutami na złamanie bo jednak lizaki wszystkie rzuty oparte na LD rzucają na 3 kostkach.

Co do innych jednostek to ciekaw jestem co sądzicie o Saurusach, jednostka silna, lecz droga punktowo no i jako jedyna ma tylko 4 ruchu, podczas gdy cala armia ma po 6 cali, ale tez jedyna (oprocz kawalerii), która potrafi na solo rozwalać duże regimenty wroga. Plewni czy niedoceniani? Na turniejach w Polsce raz ze Lizaki rzadko sie pojawiaja to dwa ze prawie nigdy nie ma w tych rozpiskach klockow Saurusow.
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group