 |
 |
StrefA Forum StrefA
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
 |
PoNuRy
Władca Dusz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z mamusi i tatusia:D
|
Wysłany: Nie 20:37, 28 Sty 2007 Temat postu: koziołki [BoCH] 2250pkt |
 |
|
Dobra chłopaki jednak mnie wzieło, juz myslałem ze to zauroczenie do besti ale jednak to miłośc moje pierwsza rozpiska, dwa herdy idą w ambush- poluja na bohaterów, lub maszyny. Lord z herdem jednym bedzie łazic, pogromca bestji i potworów(no armor sV, zadne bestje nie moga bic, czyli łowca smoków )
Rozpa całkowicie klimatyczna, same bestje:D co o niej sądzicie?
1 * Beastlord @ 201 Pts
Mark of Chaos Undivided; General; Great Weapon
Chaos Armour [10]
Enchanted Shield [10]
Great Fang [50]
Rune of the True Beast [30]
1 Bray Shaman @ 160 Pts
Mark of Chaos Undivided; Lore of Beasts; Magic Level 2
Staff of Darkoth [25]
Dispel Scroll [25]
1 Bray Shaman @ 135 Pts
Mark of Chaos Undivided; Lore of Death; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
1 Tuskgor Chariot @ 85 Pts
Mark of Chaos Undivided
11 Beast Herd (Gors) @ 159 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [20] Pts
8 Ungors @ [40] Pts
Spear; Shield
11 Beast Herd (Gors) @ 159 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [20] Pts
8 Ungors @ [40] Pts
Spear; Shield
11 Beast Herd (Gors) @ 159 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician
1 Foe-Render @ [20] Pts
8 Ungors @ [40] Pts
Spear; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
4 * Chaos Ogres @ 238 Pts; fcg
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
4 * Chaos Ogres @ 238 Pts; fcg
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Chaos Giant @ 225 Pts
Mutant Monstrosity; Random Attack Explanation
3 Dragon Ogres @ 231 Pts
2ndWeapon; Light Armour
7 Chaos Furies @ 105 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 92
Total Army Cost: 2240
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 0:09, 29 Sty 2007 Temat postu: |
 |
|
Hmm łowca potworów? Nie sądzę. Smok nie musi bić, jeździec zabije tego lorda na solo. Żadnej ochrony nie ma, no może jakiś marny rzut na 5+ albo 6+ mu zostanie, z siłą 5 też nie będzie lekko zranić smoka, nawet bez rzutu na pancerz. Herdy są teraz słabe, taki smok Cię przyszarżuje to nawet szeregów żadnych nie utworzysz, będziesz miał przewagę sztandar, jeśli przeżyjesz atak jeźdzca to wygrasz lekko, jeśli nie przeżyjesz to regiment już padł a Ty straciłeś generała. Dwóch szamanów to tylko 6 kości, nic nie poczarują, strata pkt. Furii starczy 6 albo nawet 5, zamiast ogrów dałbym minotaury, dragonom zdjął LA ale spróbował upchać czwartego. Gigantowi zdejmij Monstrosity, bez tego jest już dobry. Klimatu rozpisce odmówić nie można, ale jest ona nieprzemyślana. Bestie opierają się na liderce generała, bez niego pierzchną na wszystkie strony i będzie po grze. Pozatym jak na bestie to za mało rydwanów Pomyśl co by tu zmienić.
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 18:19, 29 Sty 2007 Temat postu: |
 |
|
Takie rady:
1.Lorda inaczej uzbroj.
2.Shamani niech bada 1 level, i tak nie poczarujesz na dwoch, tylko niech scrole trzymaja i kosci dispela daja.
3.Daj wiecej tych wypasionych w kosmos chariotow, tak 4 sztuki:)
4.Jeden oddzial chaos ogrow zamien na minoski.
5.Gigant zdecydowanie bez Monstrosity, i tak jest mocarny:)
6. Dragon ogiery sa dobre, zostaw tak jak sa z LA, to jeszcze save na 4+ moc:)
Tylko lepiej daj im GW!!!
Po tych zmianach armia dalej pozostanie klimatyczna na maxa i do tego bedzie skuteczniejsza:)
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
 |
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
 |