|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 12:39, 10 Lis 2008 Temat postu: Orkowie vs Chaos 40k 1200 pkt cz.1 |
|
|
Orkowie w skladzie:
Warboss
11 slugga boyz w ciezarowie
12 slugga boyz w ciezarowie
20 shoota boyz
5 nobow + painboy
5 tankbustasow + 2 squigi
3 bajki
1 defkopta
1 defkopta
Chaos w skladzie:
Demon tzeencha
5 synow tzeencha + sorcerer
5 synow tzeencha + sorcerer
6 synow tzeencha + sorcerer w rhinosie
5 Raptorow
1 Oblit
1 Oblit
Rozstawienie w cwiartkach, misja - zajecie 5 obiektow.
1 Tura
Orkowie zaczynaja. Bajki pruja flanka na pelnym gazie. Ciezarowki dojezdzaja do srodka pola bitwy, jedna wysadza pasazerow z warbossem. Shootasi przedzieraja sie przez trudny teren, bustasi trzymaja sie z tylu. Noby z buta za ciezarowkami ida a potem biegna. Shootasi zabijaja jednego czy dwoch synow, bustasi jednego raptora i koniec tury.
Chaos. Demon wylatuje zza zaslony i laduje obok sluugasow z warbossem. Raptory chowaja sie za terenem, synowie strzelaja, zabijaja jednego shootasa. Oblity i reszta uszkadzaja ciezarowke i niszcza druga. Demon zabija kilku sluggasow a potem szarzuje na ow oddzial z warbossem. Odpala 10 atakow i warboss ginie. Sluggasy wbijaja demonowi jedna rane i zdaja test morale.
Tura 2
Orkowie. Bajki podjezdzaja do oddzialu synow. Zza oblitow wylatuje jeden koptas. Shootasy wychodza na otwarta przestrzen, bustasi dotrzymuja im kroku. Zapominam wysadzic boyzow z unieruchomionej ciezarowki Nobzy podchodza na zasieg szarzy do demona. Shootasi i bustasi strzelaja do synow i z polnocnego oddzialu zostaje tylko sorcerer z jednym synem. Kopta strzela do oblita ale ten ma za dobry pancerz. Bajki strzelaja do poludniowych synow i pudlo. Kopta szarzuje na oblita i zadaje mu rane, oblit stoi. Bajki szarzuja na synow i przegrywaja, ale ostatni motocyklista walczy dalej. Demon znowu wywala 10 atakow i zabija dwoch Nobow, Noby w odpowiedzi wbijaja dwie rany demonowi. Zarowno Noby jak i Sluggasi nie zdaja testow z przerzutami i uciekaja. Demon ich nie dogania.
Chaos. Demon odprowadza oba oddzialy za stol. Sorcerer z synem niszcza bron na ostatniej ciezarowce. Raptory wciaz czekaja w ukryciu. Poludniowe syny niszcza ostatniego bajka, kopta i oblit zabijaja sie nawzajem.
3 Tura
Orkowie. Shootasi podchodza na zasieg strzelania do demona. Ciezarowka naprawia sie z unieruchomienia i jedzie prosto pod raptorow gdzie wysadza pasazerow. Tankbustasi podchodza do przodu by kontynuowac ostrzal syna i sorcerera. Wylatuje ostatnia defkopta do ostatniego oblita. Shootasi strzelaja i wbijaja ostatnia rane demonowi. Bustasi zdejmuja syna i sorcerer zostaje sam. Sluggasi zabijaja dwoch raptorow a reszta wykanczaja w walce wrecz. W czasie konsolidacji zapominam ze stojacy niedaleko oblit ma linkowany miotacz i ustawiam ich dosyc ciasno... Kopta tym razem nie ma szczescia i oblit wykancza ja w walce wrecz.
Chaos. Poludniowi synowie wychodza zza zaslony naprzeciw shootasom. Rhinos wysadza ostatni oddzial synow na rapida w sluggasow. Oblit podchodzi do sluggasow z miotaczem. Sorcerer zajmuje obiekt. Poludniowi synowie strzelaja i zabijaja kilku shootasow. Oddzial z rhinosa zabija kilku sluggasow, oblit ich masakruje miotaczem i po orkach.
Tura 4
Orkowie. Shootasi podchodza na zasieg szarzy do poludniowych synow. Bustasi stoja w miejscu zeby nie zobaczyc rhinosa. Shootasi strzelaja do synow i zostaje samotny sorcerer. Niestety sprawia to ze wychodza z zasiegu szarzy orkow. Bustasom nie udaje sie ustrzelic sorcerera na obiekcie.
Chaos. Ostatni synowie zajmuje centralny obiekt. Sorcerer na obiekcie uzywa mocy psionicznej i sam sie zabija Drugi sorcerer oraz synowie strzelaja do shootasow nie czyniac im prawie zadnych szkod. Sorcerer szarzuje na shootasow i ginie.
Tura 5
Shootasi podchodza na zasieg szarzy do ostatnich synow. bustasi nie robia nic. Shootasi strzelaja a potem szarzuja w wyniku czego zostaje samotny sorcerer w walce.
Chaos. Oblit doszarzowuje do walki z shootasami. Ginie sorcerer ale ogolnie orki przegrywaja lecz zdaja test morale. Okazuje sie ze trzymaja obiekt a oblitowi brakuje pol cala zeby go blokowac. Gra sie konczy lekkim zwyciestwem orkow.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 17:15, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Chaos w skladzie:
Demoniczny Ksiaze Tzeencha
5 Synow Tzeencha + Sorcerer
6 Synow Tzeencha + Sorcerer
6 Synow Tzeencha + Sorcerer w Rhinosie
5 Raptorow
1 Oblit
1 Oblit
Blad taktyczny w 4 turze - zginal Sorcerer, oraz powolanie w zaswiaty mojego punktujacego Sorcerera w 5 turze (6/6 na mocy) spowodowalo przegrana. Dzis rewanz!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 23:50, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Rewanz nie nadaje sie do publikacji
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 23:05, 12 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Alez nadaje sie
Sklady podobne do pierwszej bitwy: Ja identycznie, Robert Dreda wsadzil i jakies korekty byly (bez defkopterow, wiecej bajkow)
Rozstawienie sil: Chaos na swojej polowie, Orkasy 18 cali dalej zepchniete. Czesci obu armii wychodza z rezerw. Pierwsza tura noc.
Cel: Opanowac baze przeciwnika i przy tym utrzymac wlasna.
Przebieg: Jak zawsze ciekawy i emocjonujacy do samego konca, trza bylo przyjsc i popatrzec
Wynik: Baza Orkasow prawie zdobyta, niestety braklo mi punktujacego oddzialu w 6 turze. Baza Chaosu utrzymana! Generalnie Orki wybite do nogi!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|