|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Imperialny
Uczeń Mrocznej Magii
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Reklamacji.
|
Wysłany: Pon 20:20, 13 Paź 2008 Temat postu: Rozpiska 2500 |
|
|
Unnamed2500 Pts - Empire Army
19 Swordsmen @ 225 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
10 Detachment - Handgunners @ [80] Pts
Empire Handgun
25 Swordsmen @ 261 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Duellist @ [10] Pts
10 Detachment - Handgunners @ [80] Pts
Empire Handgun
20 Crossbowmen @ 188 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Marksman @ [5] Pts
10 Knightly Orders @ 293 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
11 Warhorse @ [0] Pts
10 Knightly Orders @ 293 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [16] Pts
11 Warhorse @ [0] Pts
1 * Grand Master of the Blazing Sun @ 185 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Jade Amulet [40]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
4 Outriders @ 129 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider Champion @ [16] Pts
Repeater Handgun
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 2; Warhorse
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 110 Pts
Magic Level 2; Warhorse
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Master Engineer @ 132 Pts
Barding; Repeater Handgun; Pigeon Bombs; Light Armour; Clockwork Horse
1 Clockwork Horse @ [0] Pts
19 Greatswords @ 370 Pts
Great Weapon; Full Plate Armor; Standard; Musician
1 Count's Champion @ [12] Pts
10 Detachment - Handgunners @ [80] Pts
Empire Handgun
10 Detachment - Swordsmen @ [60] Pts
Light Armour; Shield
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 166
Total Army Cost: 2496
Jeszcze Kasper na pewno pamięta jak wystawiłem (tak tak ) przez pomyłkę (tak tak ) dwóch lordów . Ten generał którego wystawiłem jest bardzo dobry, bodajże 4 ataki w turze, z jadeowitym amuletem ( wybieram która rana ma nie zadziałać ) kosztował 186 pnkt. Czemu nie ma więcej itemków ? Albowiem w army builderze nic do wyboru z broni, tylko jakies pierscienie co odbijały testy na psychologie (on automatycznie wszystkie zdaje ). Każda samodzielna piesza jednostka ma swój deatmatch (?) . Sporym klockiem do złamania są tm Great Swordy ( 20 osobowy klocek z handgunnersami za plecami). Działa- 2 great cannony. Nie wiem czemu ale great cannony cholernie lubie. .Magia- dwóch magów z level 2. Proszę o wszystkie oceny szczególnie krytyczne .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Pon 22:54, 13 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
zamist Kusznikow x20
Wez ich 2x10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pon 22:56, 13 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Fajnie ze klimatycznie ale kilka rzeczy mi sie nie podoba.
Slabo zlozeni bohaterowie. Nie masz zadnych scroli, kazda armia czarujaca Cie zajedzie. Grandmaster koniecznie magiczna bron. Jade amulet zamienilbym na warda. Inzyniera na koniu nie znam to sie nie wypowiem.
Nie wystawia sie 20-osobowych oddzialow strzeleckich bo tylko pierwszy szereg widzi, ewentualnie drugi jak stoja na gorce, ewentualnie trzeci jak pierwszy stoi przed gorka a dwa nastepne na gorce, ewentualnie wszystkie jak strzelaja do duzego celu Takze za duzo warunkow do spelnienia, lepiej wystawiac mniejsze, max 15-osobowy.
Pozatym musisz POMYSLEC gdzie jaki bohater ma sie znajdowac. Nie musze chyba dodawac ze magowie na koniach w kawalerii to slaby pomysl bo do walki ich sie nie pcha - chyba ze ktorys ma speculum. Musisz tez pomyslec czy i jak to wszystko zmiescisz na stole
Masz 4 duze oddzialy piechoty, do tego 4 pomocnicze, do tego dwie kawalerie duze, jeszcze dziala, fasty, sporo tego.
Polecalbym rowniez zaczac od mniejszych rozpisek, takich na 1000 pkt, i nie konczenie na rozpisce tylko zagrania tym, bo bez ogrania nie wymyslisz dobrej rozpiski. Ta jest mocno sredniawa.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Imperialny
Uczeń Mrocznej Magii
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Reklamacji.
|
Wysłany: Śro 17:49, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
magowie są na koniu bo zwiększa im się save z 6 na 4.
Dzięki morgon za podpowiedzi. rzeczywiśćie zaczne od tych z tysiącem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Śro 21:18, 15 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
NIe nie nie ...
jeżeli sa na koniu to maja Sv6 + a nie 4+
jeżeli dasz koniom barding to benda mieć Sv5+
Nie wiem skąd ci tyle wyszło :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|