|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Wto 9:53, 22 Lut 2011 Temat postu: Marcowy turniej w Nowej Soli - WH 40K - scenariusze |
|
|
Ewentualne poprawki zgłaszac;)
Śmierć dla władzy
1 bitwa (6 tur)(daw of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla ochroniarza.
Cel misji: Przydzielamy gubernatora wraz z jego świtą do dowolnego oddzialu(nie może w trakcie gry sie od nich odłaczać). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów(12" od krawędzi). Gubernator wraz z ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje gubernator. Gubernator przydzielony do transporterów typu Falcon lub jemu podobne, powoduje utrate turbo boosta. Gubernator może byc przydzielony tylko do jednostek znajdujących się na stole, lub destantujących się w pierwszej turze.
Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji w 6 turze (na koniec bitwy)
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji w 6 turze (na koniec bitwy)
- 250 za żywych ochroniarzy (mogą mieć po 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika
Mroczny kult
2 bitwa (6 tur Pitched battle)
Cel misji: Każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (kapliczki chaosu).
a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla bogów chaosu owej kapliczki(tylko dla armii Demons, CSM, Necron,DE,Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla boga chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów bogów chaosu, czyli zniszczenie kapliczek( tylko dla armii SM,SW,DA,BA,BT, Tau, Eldar,IG,GK,Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.
Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę
Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur spearhead)
Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze.
Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Śro 13:19, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AltiN
Zatracony Mag
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól Wasteland
|
Wysłany: Wto 12:58, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mam wątpliwości odnośnie pierwszego scenariusza:
transport grubasa promuje armie pancerne z dużą ilością transporterów, a utrudnia zadanie armiom opartym na monsterach, piechocie, jump packach czy demonach...
poza tym jak rozwiązać dołączenie grubasa do jednostki z drop podem? od razu za free 750 pkt czy jak?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Wto 14:03, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dla Eldarow i Dark Eldarow to zabojstwo .. kazdy pojazd jest doslownie jak kaczka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 10:58, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no fakt faktem trzeba bedzie o dopracowac - zmienione drugi raz. Andy marudny, ale pomocny;P
Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Śro 13:21, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Śro 12:28, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A gubernator moze wejść do z rezerw ? Deep Strike ?
Punkty dostaje sie tylko w 6 turze ??
Ostatnio zmieniony przez Andy dnia Śro 12:29, 23 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 22:31, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Generalnie mogloby wygladac to tak:
Śmierć dla Władzy
1 bitwa (6 tur)(dawn of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla Ochroniarzy.
Cel misji: Dostarczenie Gubernatora z Ochroniarzami do punktu ewakuacyjnego w 6 turze (na koniec gry). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów (po wybraniu stron, przed wystawianiem, 12" od krawędzi). Gubernator wraz z Ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy Ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje Gubernator.
Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji
- 250 za żywych ochroniarzy (mogą mieć po 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika
Mroczny Kult
2 bitwa (6 tur)(pitched battle)
Cel misji: Na samym początku bitwy każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (Kapliczki Chaosu).
a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla Bogów Chaosu owej kapliczki (tylko dla armii Demons, CSM, Necron, DE, Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla Boga Chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów Bogów Chaosu, czyli zniszczenie kapliczek (tylko dla armii SM, SW, DA, BA, BT, Tau, Eldar, IG, GK, Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.
Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę
Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)
Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki trzeba poświęcić całą fazę strzelania.
Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
Troche prosciej, latwiej i przyjemniej Nie ma co za duzo kombinowac w pierwszym scenariuszu (ze spowalnia, obcina fasta itpitd), poprostu trza go dostarczyc i niech kazdy sobie radzi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 23:43, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no oki mi pasuje w takiej wersji...moze faktycznie ułańska fantazja mnie poniosła
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AltiN
Zatracony Mag
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól Wasteland
|
Wysłany: Śro 23:56, 23 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
czy ja dobrze widze, czy nie warto tu miec scoringów?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 7:57, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No, poza drugim scenariuszem to smierdzi mi tu promowaniem termosow w landkach ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 11:01, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Robert mylisz sie, bo do tego turnieju ide bez termosów, poprostu troopsy nie sa az tak potrzebne. A ten kto gra na troopsach to i tak bedzie na nich gral.
Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Czw 11:02, 24 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AltiN
Zatracony Mag
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól Wasteland
|
Wysłany: Czw 11:47, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Proponuje przemyślenie tych scenariuszów... póki co zastanawiam sie nad redukcja scoringow do 2, bo co mi one jak mozna miec w podobnych punktach rzeźników
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 12:10, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no to prosze zaproponuj gdzie jeszcze przydadza sie zmiany, bo to ze nie opieraja sie na troopsach, to nie znaczy ze sa zle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 19:10, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
W trzeciej misji niech można wyznaczyć tylko troopsy. I to wystarczy. Pierwszy scenariusz jest bez troopsow, w nastepnych niech troopsy beda potrzebne, bo inaczej to ci co moga olac troopsy to je oleja i wezma samych rzeznikow.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 20:13, 24 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No tak, mozna w 3 scenariuszu zmienic na troopsy i bedzie git
Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)
Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki troops, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki (tylko oddziały troops mogą nieść ładunki) trzeba poświęcić całą fazę strzelania.
Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 0:44, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No sadze ze teraz bedzie ok, wiec jesli nikt nie ma nic przeciwko...to komisja gier i zakladów zatwierdzi i daj na zielona gore;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|