|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marek
Władca Dusz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 21:17, 20 Lip 2010 Temat postu: turniej WH40k |
|
|
Maciek uzgodnił wstępnie termin turnieju na 14.08.2010
i stąd trzy sprawy:
czy termin wam pasuje?
jaki format chcieli byście zagrać?
czy załatwiamy zgłoszenie do ligi?
bardzo proszę o wypowiedzenie się zainteresowanych
jeśli chodzi o mnie to ja bym chciał żeby nasze turnieje były ligowe
a format to bym proponował zrobić pre-mastera gdańskiego albo krakowskiego
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Wto 21:39, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Śro 7:52, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A tak powaznie to mozna grać kartonikami ?
Albo kto ma pożyczyć armijke ??
Ostatnio zmieniony przez Andy dnia Śro 7:53, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 17:22, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Termin: o ile nie będę pracował to OK
Format: 1200 pkt
Liga: dla mnie może nie istnieć
Armia: mam pożyczyć Eldarów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 21:21, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi pasuje termin i ilość punktowa, a zgłoszenie do ligi - lotto mi to;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Czw 8:02, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to ja zamawiam eldarów
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Nie 13:28, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaa. o ten temat chodzilo , jak ja mialem go znalesc jak jest w jakims bocznym dziale ...
sobota jak kazda inna, postaram sie miec ja wolna
format 1330 jest ok - ja bym jeszcze proponowal rozwarzyc wariant z 2 rozpiskami (fajne pole do popisu dla tych co lubia sobie pokombinowac a nie tylko dusic utarte schematy !!)
jesli chodzi o scenariusze to najlepszy wariant do tej pory to bylo 15:5 za cele misji i +- 0 do 5 za pobicie przeciwnika
co powiecie na granie 5 rund + 6 runda na 4+ ?? (ogolnie szybciej i bardziej taktycznie)
liga tez mnie dynda, no chyba ze za lige trzeba bedzie zaplacic COKOLWIEK z nagrod, wtedy -> http://www.youtube.com/watch?v=zFV7Y4KtuIw (uczmy sie na cudzych bledach!!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 13:41, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Z tymi rundami dobry pomysł, aby nie było kiszenia ogórków, szczególnie dla tych co myślą że najpierw wszystko wystrzelają a potem pójdą po znaczniki Albo ogólnie grajmy tylko 5 rund, będzie szybko i dynamicznie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 18:29, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nieee, juz wole wariant czesiowy 6 tura na 4+ i git;), 5 to troche malo
Ostatnio zmieniony przez Sakis dnia Pon 10:20, 26 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Nie 23:08, 25 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No to i Ja sie wypowiem, chociaz mnie i tak nikt nie slucha
Termin: raczej bedzie OK.
Liga: jak trza placic za nia to jestem na NIE, no chyba ze to faktycznie grosze jakies - to wtedy pod Mareczka TAK
Format: 1800, bez specjali (z tymi standardowymi wyjatkami tylko).
Tur 6, ewentualnie 7 na 5+ (sie nie wyglupiajcie z pomyslem grania 5 tur)
Proxy w granicach rozsadku (bez kartonikow)
Ocena malowania za 5pkt tak jak mowilismy w Klubie.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marek
Władca Dusz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 20:56, 26 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Klub Gier Fantastycznych "Strefa" w Nowej Soli
zaprasza na turniej lokalny WH40k który odbędzie się 14.08.2010
lokalizacja: Klub Nowosolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej os. XXX-lecia
wpisowe 5 PLN
1. Armie:
- 1333 punkty;
- zbudowane wg. SFOC z zakazem dublowania HQ i triplowania pozostałych slotów poza slotem Troops. Jednostki wychodzące podwójnie z jednego slotu liczą się jako 1 np. Heraldzi Demonów, HQ wilków…
Oznacza to ze mozna miec 2 lordow, 2 heraldow itd.
2. Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Dark Eldar: Wych Cult
Codex: Orks
Codex: Daemon Hunters
Codex: Witchhunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Kroot Mercenaries (CA)
Codex: Space Wolfs
Codex: LatD by Sztab
- nie dopuszczone są jednostki sojusznicze z wyjątkiem:
Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni (oprócz Beliala) i IA ;
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i
3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:
SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Dawid "Lord Kane" Cyran
9. Stoły 60x48
10. Klaryfikacje terenowe:
- Lasy(tzw. Wykładziny) traktujemy jak area terrain'y dające cover po obrysie 4+piechota/5+ monstrus'y i pojazdy
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa
11. Ocena WYSYWIG i malowania:
pełen WYSYWIG 1pkt
malowanie 50% armii 1pkt, 100% 2pkt
12. Dodatkowe punkty turniejowe:
Gracze posiadający kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki 1pkt.
Rozpiska na równe 1333pkt 1pkt
13. Harmonogram: (godziny można jeszcze zmienić, jeśli ktoś zgłosi że dojazd odjazd mu nie pasuje)
9:30 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:30 - 18:00 III Bitwa
14. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
- Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.
- We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia: Za zabicie przeciwnikowi 75% modeli gracz otrzymuje +333 VP
- We wszystkich misjach obowiązują KP wg. Tabeli:
1KP Rożnicy +133 VP
2KP Różnicy +233 VP
4KP Różnicy +333 VP
Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 - 299 10 - 10
300 - 599 11 - 9
600 - 899 12 - 8
900 - 1199 13 - 7
1200 - 1499 14 - 6
1500 - 1799 15 - 5
1800 - 2099 16 - 4
2100 - 2399 17 - 3
2400 - 2699 18 - 2
2700 - 2999 19 – 1
3000+ 20 - 0
I)
Rozstawienie: Pitched Battle
Cele Misji: 3 tereny po 666 VP – wybieramy naprzemiennie przed rzutem na rozstawienie.
Gracz wybierający dwa tereny musi wybrać conajmniej jeden teren poza strefa wystawienia.
Tereny zajmujemy w następujący sposób:
Area Terrain - co najmniej część podstawki scora w terenie
Impassable Terrain - część podstawki scora stykające się z terenem
II) Ślady Przeklętych
Rozstawienie: Dawn of War
Cele Misji: 4 znaczniki, każdy z graczy rozstawia po jednym znaczniku za 666 VP i po jednym za 333 VP zgodnie z zasadami z podręcznika.
III) Bunt Upadłych
Rozstawienie: Cleanse II
Cele misji: Po wystawieniu przed rzutem na zaczynanie gracze jawnie na kartkach przypisują 1650 pkt do swoich jednostek,
do każdego unitu gracze przypisują od 50VP do 300 VP (musimy do każdego, wielokrotność 50vp - np. 50,100…), które dostajemy dodatkowo za zabicie danego unitu.
Cele poboczne: za najdroższy (nie licząc przypisanych punktów) oddział przeciwnika +333VP
Zasady dodatkowe: 1 tura night fight;
jak uznacie że jest ok to powklejam to dalej i poogłaszam gdzie trzeba
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Śro 8:11, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Wto 12:11, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
pasuje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Wto 13:08, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zmienmy tylko to:
- nie trzeba wysylac rozpiski (faktycznie moze nie bede mial czasu i umiejetnosci wszystkiego sprawdzic), a ten 1pkt damy za rozpiske równo na 1333.
- w 2 scenariuszu trza dopisac: 1 tura night fight.
- prosze o wyjasnienie 3 scenariusza bo go nie kminie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marek
Władca Dusz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 13:15, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
nie trzeba dopisywać night fight'a w II bitwie bo to już jest zawarte w warunkach wystawienia,
dajesz każdemu oddziałowi dodatkową wartość punktową 50, 100, 150, 200.... pkt i tyle dodatkowo liczy się za zniszczenie tego oddziału
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 18:01, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
I tej wartosci dodatkowej razem ma byc 1650 tak?
"Po wystawieniu przed rzutem na zaczynanie" - jak mam to rozumiec, przeciez jest tylko jeden rzut. Kto wygra wystawia sie pierwszy i zaczyna. To chyba przed tym jednym rzutem sie przypisuje te dodatkowe punkty co?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PoNuRy
Władca Dusz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: z mamusi i tatusia:D
|
Wysłany: Sob 10:41, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
takie skromne pytanie czy zielona gora wogole wie o tym turnieju!?!? ;] i tak apropo klub bedzie juz od 8 do 20 dostepny dla nas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|