|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Śro 0:49, 09 Lut 2011 Temat postu: Turniej WH40k - 12.03.2011 |
|
|
Termin mamy. Czyja teraz kolej na przygotowanie regulaminu ??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 18:09, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No my z dawidem cos ostatnio gadalismy. Ja z checia sklece jakies scenariusze, jesli nikt nie ma nic przeciwko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 18:10, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Hmmm, jak nie bedzie innych chetnych to ja zrobie co trzeba
Edit:
No to Mistrz Sakis sklei scenariusze
Ostatnio zmieniony przez Lord Kane dnia Śro 18:11, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andy
Assassin
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa
|
Wysłany: Czw 12:19, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
można grać kartonikami ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Czw 18:48, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
40K to troche inna specyfika gry niz w WFB i kartoniki niestety odpadaja. Ale mozna proxowac innymi figsami, takze jak pogadasz z ludzmi to znajdziesz napewno proxy figurkowe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Wto 20:40, 01 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Klub Gier Fantastycznych "Strefa" w Nowej Soli
zaprasza na turniej lokalny WH40k który odbędzie się 12.03.2011
Lokalizacja: Klub Nowosolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej os. XXX-lecia
Wpisowe: 10 PLN
1. Armie:
- 1800 punktów;
- zbudowane wg. SFOC
2. Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Codex: Orks
Codex: Daemon Hunters
Codex: Witchhunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Kroot Mercenaries (CA)
Codex: Space Wolfs
Codex: LatD by Sztab
- nie dopuszczone są jednostki sojusznicze z wyjątkiem:
Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni (oprócz Beliala) i IA ;
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i
3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:
SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Dawid "Lord Kane" Cyran
9. Stoły 72x48
10. Klaryfikacje terenowe:
- Lasy(tzw. Wykładziny) traktujemy jak area terrain'y dające cover po obrysie 4+piechota/5+ monstrus'y i pojazdy
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa
11. Ocena WYSIWYG i malowania:
WYSIWYG na oddziałach +1pkt , WYSIWYG na bohaterach +1 pkt
malowanie 50% armii +1pkt, 100% +2pkt
12. Dodatkowe punkty turniejowe:
Przygotowanie do gry (kostki, miarka, wzorniki jeżeli takowych używamy, czytelna rozpiska, zasady armii którą gramy) +1 pkt
13. Harmonogram: (godziny można jeszcze zmienić, jeśli ktoś zgłosi że dojazd odjazd mu nie pasuje)
9:30 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:15 - 15:45 przerwa obiadowa
15:45 - 18:15 III Bitwa
14. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
- Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.
- We wszystkich misjach obowiązują KP wg. Tabeli:
1KP Rożnicy +150 VP
2KP Różnicy +300 VP
4KP Różnicy +450 VP
Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 - 299 10 - 10
300 - 599 11 - 9
600 - 899 12 - 8
900 - 1199 13 - 7
1200 - 1499 14 - 6
1500 - 1799 15 - 5
1800 - 2099 16 - 4
2100 - 2399 17 - 3
2400 - 2699 18 - 2
2700 - 2999 19 – 1
3000+ 20 - 0
Śmierć dla Władzy
1 bitwa (6 tur)(dawn of war - noc 1 tura)
Gubernator (ws2 bs0 s3 t5 w2 i2 a1 inv+5), 2x Ochroniarz(ws4 bs3 s5 t4 w2 i5 a2 s+3) - bolt pistol i chainsword tylko dla Ochroniarzy.
Cel misji: Dostarczenie Gubernatora z Ochroniarzami do punktu ewakuacyjnego w 6 turze (na koniec gry). Na stole wybieramy (przeciwnik nam, my przeciwnikowi) punkt ewakuacji dla transportowanych VIPów (po wybraniu stron, przed wystawianiem, 12" od krawędzi). Gubernator wraz z Ochroną zajmuje 1 miejsce w transporcie. W pierwszej kolejności zawsze ranimy Ochronarzy, kiedy oni zginą kolejne rany przyjmuje Gubernator.
Punkty:
- 500 za dostarczenie gubernatora całego do punktu ewakuacji
- 250 za dostarczenie rannego gubernatora do punktu ewakuacji
- 250 za żywych ochroniarzy (może być nawet jeden na 1 ranie)
- 500 za zabicie VIPa przeciwnika (gubernatora)
- 250 za zabicie ochroniarzy przeciwnika
Mroczny Kult
2 bitwa (6 tur)(pitched battle)
Cel misji: Na samym początku bitwy każdy z graczy umieszcza po 2 znaczniki (Kapliczki Chaosu, 12" od krawędzi i od siebie).
a) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest poświecenie dla Bogów Chaosu owej kapliczki (tylko dla armii Demons, CSM, Necron, DE, Orks, Tyranids). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić całą swoją turę(następną, w 3" nie może być wroga), aby rytuał wykonany był należycie. Na koniec rytuału poświęca się jeden model dla Boga Chaosu - uznajemy go za zabitego.
b) Celem gry dla osoby grającej wymienionymi armiami jest likwidacja złych wpływów Bogów Chaosu, czyli zniszczenie kapliczek (tylko dla armii SM, SW, DA, BA, BT, Tau, Eldar, IG, GK, Witch Hunters). W tym celu musi dotrzeć do kapliczki troopsem i poświęcić cała swoją turę(następną, w 3" nie może być wroga), aby stoczyć mentalna walkę z demonami osnowy. Na koniec "walki" jeden model zostaje pochłonięty przez osnowę - uznajemy go za zabitego.
Po rytuale kapliczka zostaje ściągnięta ze stołu.
Punkty:
- 500 pkt za kapliczkę
Krew dla Boga Krwi/ Za Imperatora
3 bitwa (6 tur)(spearhead)
Cel misji: W misji tej zadaniem graczy jest dostarczenie ładunków wybuchowych na strefę rozstawienia wroga. Każdy z graczy przed rozstawieniem wyznacza 2 jednostki troops, które będą transportować ładunki. Ładunki mają znaleźć się w strefie rozstawienia w ostatniej turze. Aby zostawić, podnieść lub przekazać między oddziałami ładunki (tylko oddziały troops mogą nieść ładunki) trzeba poświęcić całą fazę strzelania.
Punkty:
- 500 za dostarczenie ładunku na strefę rozstawienia
- 500 za zabicie wrogiego oddziału transportującego ładunek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Sob 21:29, 12 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Wyniki:
1. Adrian - Orks - 51pkt
2. Marek - Black Templars - 42pkt
3. Maciek - Space Marines - 32pkt
4. Emil - Orks - 31pkt
5. Dawid - Daemons - 30pkt
6. Jacek - Eldars - 29pkt
7. Majkel - Blood angels - 28pkt
8. Sakis - Space Marines - 18pkt
Dzieki wszystkim za bitewki i do nastepnego razu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|