|
|
StrefA Forum StrefA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesiu
Nekromanta
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Wto 22:55, 05 Paź 2010 Temat postu: Turniej WH40k 16.10.2010 |
|
|
Mamy zarezerwowana duza sale na turniej 16 pazdziernika (za 2 tygodnie)
ale z braku czasu nie mam kiedy przygotowac regulaminu i rozeslac info do ZG
mam nadzieje, ze moge liczyc na wasza pomoc
moje propozycje co do regulamimu:
- jesli beda nagrody z NSM to odpuszczamy wpisowe
- punkty nie wieksze niz 1500
- 2/3 punktow za misje do zdobycia, za obj w misjach a tylko 1/3 za VP i KP
- ogolnie jestem przeciwnikiem anihilacji (bo sa najbardziej bezmozgie ), ale ta ktora gralismy ostatnio (z przydzielaniem dodatkowych punktow do jednostek), byla moim zdaniem do zaakcpetowania
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 19:59, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Klub Gier Fantastycznych "Strefa" w Nowej Soli
zaprasza na turniej lokalny WH40k który odbędzie się 16.10.2010
Lokalizacja: Klub Nowosolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej os. XXX-lecia
Wpisowe 5 PLN
1. Armie:
- 1550 punkty;
- zbudowane wg. SFOC z zakazem dublowania HQ i triplowania pozostałych slotów poza slotem Troops. Jednostki wychodzące podwójnie z jednego slotu liczą się jako 1 np. Heraldzi Demonów, HQ wilków…
Oznacza to ze mozna miec 2 lordow, 2 heraldow itd.
2. Dopuszczone armie:
Codex: Space Marines
Codex: Dark Angels
Codex: Black Templars
Codex: Blood Angels
Codex: Chaos Space Marines
Codex: Eldar
Codex: Necron
Codex: Tau Empire
Codex: Dark Eldar
Dark Eldar: Wych Cult
Codex: Orks
Codex: Daemon Hunters
Codex: Witchhunters
Codex: Imperial Guard
Codex: Tyranids
Codex: Daemons
Kroot Mercenaries (CA)
Codex: Space Wolfs
Codex: LatD by Sztab
- nie dopuszczone są jednostki sojusznicze z wyjątkiem:
Inducted Imperial Guard & Allied Space Marines w armiach Witch Hunters i Deamonhunters,
oraz Chaos Space Marines & Chaos Deamons w armii Lost and the Damned.
- niedopuszczeni są bohaterowie specjalni (oprócz Beliala) i IA ;
- gramy na zasady: PKZ, URP wraz z aneksami, oficjalne Faq-i
3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.
4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.
5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.
6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:
SĘDZIĄ GŁÓWNYM jest Dawid "Lord Kane" Cyran
9. Stoły 72x48
10. Klaryfikacje terenowe:
- Lasy(tzw. Wykładziny) traktujemy jak area terrain'y dające cover po obrysie 4+piechota/5+ monstrus'y i pojazdy
- W ruinach na potrzeby poruszania się ściany traktujemy jako teren dostępny, bez potrzeby wychodzenia przez drzwi, okna – oczywiście LOS sprawdzamy tak jak widać
- W ruinach levele od 2 w gore traktujemy jako impassable. Level 1 na potrzeby ruchu traktujemy jak poziom 0.
- Pierwszy poziom górek traktujemy jak zwykły teren a drugi poziom >4" jako teren impassable
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa
11. Ocena WYSYWIG i malowania:
pełen WYSYWIG 1pkt
malowanie 50% armii 1pkt, 100% 2pkt
podstawki w jednym schemacie 1pkt
12. Dodatkowe punkty turniejowe:
Gracze posiadający kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki 1pkt.
13. Harmonogram: (godziny można jeszcze zmienić, jeśli ktoś zgłosi że dojazd odjazd mu nie pasuje)
9:30 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:30 I Bitwa
12:45 - 15:15 II Bitwa
15:30 - 18:00 III Bitwa
14. Misje
- W każdej misji jeden oddział może zajmować tylko jeden objectiv, w przypadku zajmowania więcej niż jednego decydujące jest przy ktorym jest wiekszość modeli.
- We wszystkich misjach obowiązują VP za zabite i społowione jednostki.
- We wszystkich misjach obowiązują: Rezerwy, Deep Strike, Infiltracja
- Wszystkie misje trwają ustalone 6 tur.
- We wszystkich misjach obowiązuje zasada rozbicia: Za zabicie przeciwnikowi 75% modeli gracz otrzymuje +500 VP
- We wszystkich misjach obowiązują KP wg. Tabeli:
1KP Rożnicy +150 VP
2KP Różnicy +300 VP
4KP Różnicy +450 VP
Wynik bitwy będzie rozstrzygany według tabeli:
VP Punkty turniejowe
0 - 299 10 - 10
300 - 599 11 - 9
600 - 899 12 - 8
900 - 1199 13 - 7
1200 - 1499 14 - 6
1500 - 1799 15 - 5
1800 - 2099 16 - 4
2100 - 2399 17 - 3
2400 - 2699 18 - 2
2700 - 2999 19 – 1
3000+ 20 - 0
I)
Rozstawienie: Dawn of War
Cele Misji: Anihilacja. Po wystawieniu przed rzutem na przejęcie inicjatywy gracze jawnie na kartkach przypisują 1500VP do swoich jednostek, do jednego unitu gracze mogą przypisać od 50 do 300VP (wielokrotność 50VP – np. 50, 100…)
II)
Rozstawienie: Spearhead
Cele Misji: 3 znaczniki – jeden na środku stołu (wart 1500VP) i po jednym na środku neutralnych ćwiartek (warte po 500VP)
Zasady dodatkowe: 1 tura night fight
III)
Rozstawienie: Pitched battle
Cele misji: 5 znaczników – wystawiane na przemian, 12” od krawędzi i od siebie (każdy znacznik wart jest 500VP)
Jest i regulamin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakis
Zatracony Mag
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Śro 20:37, 06 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
no i git to zaklepuje urlop;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 12:01, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zgadzam się z zakazem dublowania bohaterów. Generalnie ten zapis uderza tylko w dwie armie - Orki i Chaos i dlatego jest nie fair.
Zasada różnicy KP która była również na ostatnim turnieju też promuje elity a osłabia hordówki. Wystawianie w tej sytuacji kopty z piłą wydaję się co najmniej bez sensu...
Punkty też za dużo, max 1500. W 2,5 godziny na bitwę to nie wiem czy dam radę skończyć jakąkolwiek na te punkty...
W związku z ograniczonym czasem proponuję 5 tur na każdą bitwę - bez kiszenia ogórków.
Ostatnio zmieniony przez Morgon dnia Pią 12:29, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 16:39, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A wiec tak:
Zakaz dublowania triplowania - mi obojetne - ale przyjelo sie to aby nie bylo na stole standardow typu 2x lasher 2x warboss - bo jest to przegiete i niesmaczne
Roznica KP - przeciez to tylko balansujacy dodatek, ktory moze przechylic maly punkcik w jedna ze stron. Gramy na VP ktore sa decydujace. A wystawienie kopty z pila - o to chodzi, teraz sie zastanawiasz... co by za prosto nie bylo
Punkty - mialo byc 1500, ale aby nie byl to utarty schemat dodalismy te 50 - zeby nie kopiowac rozpisek tylko cos samemu zlozyc
Czas - 2,5 na bitwe to standardowy czas na kazdym turnieju (czy jest na 1550 czy na 1800, 2000) inni sie jakos wyrabiaja... trza sie nauczyc i tez wyrabiac Pozatym mamy sale jak zawsze na caly dzien wiec nie powinno byc problemu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 17:10, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, przepraszam, 2x Herald to w ogóle nie jest gięte - 5 ataków w szarży z ws 6 siłą 7 z rendingiem, no armour save po inicjatywie (6?), jeden taki rozwala warbossa. Coś pomyliłem? Do tego taka sama wytrzymałość, ilość ran, odporność na instanty, lepszy save, taki sam Inv, no qrde po prostu rzeźnik jak dla mnie. Obcinamy Ci Heraldów i jestem za. Bo tak się składa że Ciebie nie boli ten regulamin i dlatego takie pierdoły piszesz.
Ostatnio zmieniony przez Morgon dnia Pią 17:15, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Kane
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1144
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 18:26, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, chyba nic nie pomyliles Blood For The Blood God!!!
Jesli chodzi o ciecia to albo sa takie (tak to wyglada na innych turniejach) albo wogole nie tniemy. Bo Demony i Wilki m.in. sa slabe i potrzebuja tego
O moja osobe to bym sie nie martwil, piszac ten regulamin nawet o Demonach nie pomyslalem, pewnie nawet nie zagram w Turnieju... I wogole wczesniej grajac Chalasem cieliscie mi 2x lasha i jakos nie plakalem tylko skladalem rozpiske inaczej i gralem.
Zreszta regulamin mial byc napisany na poniedzialek bo do Turnieju niewiele czasu bylo i tylko ja cos zaproponowalem, Marek dal juz to na adastre i na lige wiec tym razem tak juz zostanie. Nastepnym razem najwyzej jak ogol bedzie chcial bedzie bez ciec.
Peace and Love Everybody
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 18:48, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przynajmniej miałeś alternatywę dla lasha, brałeś sorcerera i dalej był lash, a ja co mam wziąść? Przez te cięcia to zaraz się okaże że nie będę miał co do rozpiski włożyć albo muszę się wystawić jakimś gównem bo proxować nie mam zamiaru. Nie chcę też aby wymogi turnieju wymuszały na mnie kupowanie modeli którymi nie chcę grać, bo wtedy zagłosuję nogami i po prostu na turniej nie przyjdę.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klapcioo
Akolita
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 19:28, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Primo fajnie ze znowu organizujecie turniej jako ze moj wyzazd na Halo raczej nie wypali(zapomnialem o rocznicy slubu) to przynajmniej zawitam do k=jak zwykle goscinnej NS
Secundo burzliwa dyskusja o formacie zainspirowala mnie do rejestracji na waszym forum
Co do formatu jest ok mysle ze fajnie by bylo pocwiczyc pre Halo na 2010 pkt ale z drugiej strony pewnie wiele osob by sie nie wystawilo
Zakaz dublowania ma bic w Orki i Chaos bo na tak male pkt 2x lash i 2x moto warboss to overkill zawsze mozna wystawic czarownika albo duzego meka
KP mimo ze Ig ma miekkie KP ma balansowac hordy i elitarne armie cos za cos sam mam 14 KP na te pkt. ile Wy wystawiacie ??
Boli mnie tylko powtarzany ciagle zakaz brania sojusznikow od dobrego roku moj inki i caliduska zamiast z wrogiem walcza z kurzem :/
IMHO format standardowy tak sie teraz gra w Lidze oby do zabaczenia za tydzien
FILIP
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 20:35, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Tyle ze Chaos i tak może mieć drugiego lasha na sorcererze i zazwyczaj właśnie tak się wystawia, a Orki kończą tak że nie mają drugiego HQ bo ani Szamana ani Mechanika nie opłaca się wystawić bo nic nie robią albo wręcz szkodzą. Zresztą ja nie wystawiam dwóch motobossów, drugiego warbossa mam na piechotę i w żaden sposób nie jest on przegięty ale określając restrykcje w ten sposób nie mogę go wystawić mimo że w zamyśle ma to obcinać motobossa. Bez sensu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klapcioo
Akolita
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 20:45, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Regulamin pisze sie pod ogolne mozliwe przegiecia, na tak małe pkt mozna by wystawic 2xmoto warboss 2x motonoby + jakies gretchiny do zajmowania obj. to ze Ty tak nie grasz nie znaczy ze nie ugoscimy jakies porno gracza ktory sie tak wystawi. Nie jestem znawca orczych rozp, ale mysle ze mozna smialo zrezygowac z 2 HQ na rzecz silnych orczych troopsów czy BW
Ostatnio zmieniony przez Klapcioo dnia Pią 20:46, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 20:54, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Pod warunkiem że nie zabraknie mi figurek i o tym wcześniej pisałem. Co z tego że mogę nie wystawić Warbossa czy Kopt jak okaże się że wtedy nie wystawię się na te punkty bo nie będę dysponował odpowiednią liczbą figurek. Jakby nie patrzeć to taki Warboss to 120 pkt a dwie kopty to 140 i nagle muszę wystawić orkasy za 260 pkt, tylko skąd je wziąść? :\ I wtedy np. jestem zmuszony wystawić piesze Noby tylko dlatego że są oni dość drodzy żeby zapchać punkty. No może tak źle nie będzie, ale generalnie można było po prostu napisać "zakaz dublowania motobossa i demon princa" zamiast "zakaz dublowania HQ".
Ostatnio zmieniony przez Morgon dnia Pią 21:00, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klapcioo
Akolita
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pią 21:23, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
pewnie ze nie bedzie zle
to moze ustawimy sie na sparing w 1 rundzie
Ostatnio zmieniony przez Klapcioo dnia Pią 21:23, 08 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morgon
Wielki Czarny Mistrz
Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 1344
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: Pią 21:45, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Słaby pomysł, zazwyczaj kończymy koło remisu a to nie wystarczy żeby wygrać turniej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AltiN
Zatracony Mag
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nowa Sól Wasteland
|
Wysłany: Pon 23:54, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
jak mi Dawid udostępni Landka i dojdą figuraski to też przybędę
Ciśnienie w Roberta uderzyło i chce wygrać coś tak czytam.
Zazwyczaj potrafiłeś wykombinować coś z byle czego więc i tym razem ci się uda
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|